چاپ        ارسال به دوست

اطلاعیه:

قابل توجه دانشجویان متقاضی دوره های تابستانه

اطلاعيه برگزاري دوره  تابستاني 1396 در دانشگاه مازندران

   دانشگاه مازندران در نظر دارد تعدادی از دروس عمومی، پایه و تخصصی را در دوره تابستان 96 ارائه نماید. کلیه دانشجویان دانشگاههای دولتی، غیر دولتی، پیام نور و ... سراسر کشور، با ارائه معرفی نامه مهمانی از دانشگاه محل تحصیل، می توانند در این دوره ثبت نام نمایند. در صورت تمایل و کسب اطلاعات بیشتر، به آدرس اینترنتی دانشگاه، به نشانی  www.umz.ac.ir  مراجعه نمایند.

1. ليست دروس ارائه شده:

ردیف

نام درس

پیشنیاز

تعداد واحد

مختص دانشکده ها

1

آز فیزیک 1

همنیاز با فیزیک 1

1

علوم پایه – فنی و مهندسی

2

آز فیزیک 2

همنیاز با فیزیک 2

1

علوم پایه – فنی و مهندسی

3

فیزیک عمومی 1

ندارد

3

//

4

فیزیک عمومی 2

فیزیک عمومی 1

3

//

5

ریاضی عمومی 1

ندارد

3

//

6

ریاضی عمومی 2

ریاضی عمومی 1

3

//

7

معادلات دیفرانسیل

همنیاز با ریاضی عمومی 2

3

//

8

مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی معادل با برنامه نویس کامپیوتر

ندارد

3

//

9

شیمی عمومی 1

ندارد

3

//

10

فارسی عمومی

ندارد

3

کلیه دانشکده

11

زبان خارجه

ندارد

3

//

12

کلیه دروس معارف

 

//

13

تربیت بدنی 1

ندارد

1

//

14

تربیت بدنی 2(ورزش 1)

تربیت بدنی 1

1

//

 

2. شهريه ثابت و متغير:

شهریه ثابت (کلیه رشته ها)

500 /137 /1 ریال

شهریه متغیر دروس عمومی (به ازای هر واحد)

 000 /250 ریال

شهریه متغیر دروس پایه (به ازای هر واحد)

000 /400 ریال

شهریه متغیر دروس تخصصی (به ازای هر واحد)

000 /500 ریال

شهریه متغیر دروس عملی (به ازای هر واحد)

000 /330 ریال

3.       زمان بندی ثبت نام و انتخاب واحد :

شروع ثبت نام و انتخاب واحد

10/04/96  لغایت  14/04/96

حذف دروس به حد نصاب نرسیده و اعلام آن و ترمیم

15 /04 /96  لغایت 17 /04 /96

شروع کلاس ها

18 /04 /96

پایان کلاس ها

28 /05 /96

امتحانات

30 /05 /96  لغایت 06 /06 /96

 

4. بت نام و انتخاب واحد:

    كليه دانشجويان متقاضي اخذ دوره تابستان در اين دانشگاه مي بايست از ساعت 8 صبح مورخ 10 /04 /1396 لغايت ساعت 24 مورخ  14 /04 /1396 نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد خود در سامانه ثبت نام  به آدرس  http://vce.umz.ac.ir ، گزینه ثبت نام ميهماني، اقدام نمايند.

متقاضيان محترم مي توانند بعد از اتمام ثبت نام و دريافت شماره دانشجويي، با توجه به انتخاب دروس در بخش دروس ارائه شده ي نيمسال، اقدام به انتخاب واحد نمايند.

بعد از پايان انتخاب واحد در بخش مالي اقدام به پرداخت آن لاين شهريه نمايند و سپس تاييديه انتخاب واحد خود را دريافت كنند.

  مدارك لازم:

      الف ارسال (آپلود) عكس پرسنلي با ابعاد 400*300 با فرمت  jpg  يا gif با حداكثر حجم 150 كيلو بايت در سامانه ثبت نام (بعد از دريافت شماره دانشجويي و ورود به سامانه ي انتخاب واحد، در بخش ساير ارسال تصوير دانشجو، عكس خود را ارسال نماييد.).

       ب ارسال (آپلود) فرم ميهماني (معرفي نامه)

    دانشجويان متقاضي ميهمان مي بايست معرفي نامه (فرم ميهماني) خود را از دانشگاه مبدا اخذ و اسكن آن را هنگام ثبت نام اينترنتي در سامانه مذكور ارسال (آپلود) نمايند. معرفي نامه ثبت نام (فرم ميهماني) مي بايست كامل و به صورت خوانا بدون خدشه و خط خوردگي باشد و همچنين دانشگاه مازندران بابلسر به عنوان دانشگاه مقصد در آن قيد شده باشد.. بديهي است فرم هاي ميهماني كه فاقد عنوان درس ، تعداد واحدهاي درسي ، شماره ثبتي، تاريخ نامه ، مهر و امضا دانشگاه مبدا باشد، ترتيب اثر داده نخواهد شد.

·        كليه دانشجويان مي بايست اصل معرفي نامه هاي خود را از تاريخ 24 /04 /1396 لغايت 31 /04 /1396 به همراه تاییده ی انتخاب واحد به امور آموزشي دانشگاه تحويل دهند، درصورت عدم تحویل، نمرات آنان ارسال نخواهد شد.

·        در صورت مغايرت در واحدهاي اخذ شده توسط دانشجو با معرفي نامه ارائه شده ، عواقب آن بر عهده ي دانشجو بوده و دانشگاه هيچ گونه مسئوليتي در خصوص تغيير، جابجايي، حذف و مكاتبه با دانشگاه مبدا در خصوص اين مغايرت يا عودت شهريه ندارد.

5.امكانات رفاهي:

متعاقبا اعلام مي گردد.

6. پرداخت شهريه:

·        پرداخت شهريه صرفا به صورت اينترنتي بوده و از طريق سامانه ثبت نام ميهمان دوره تابستان صورت مي گيرد.

·        كليه دانشجويان متقاضي ملزم به پرداخت شهريه ثابت و متغيير مي باشند.

·        عدم پرداخت شهريه به منزله ي انصراف از ميهماني مي باشد.

·        در صورت عدم مراجعه ، انصراف و يا حذف درس انتخاب شده به هر دليل توسط دانشجو ، شهريه واريزي به هيچ وجه قابل استرداد نيست.

·        در صورتي كه درس يا دروسي از سوي آموزش به علت نرسيدن به حد نصاب لازم، حذف شود شهريه پرداختي با تاييد مديريت آموزش دانشگاه و پس از طي مراحل اداري لازم توسط مديريت امور مالي دانشگاه قابل عودت خواهد بود.(درج شماره حساب به نام خود دانشجو در موقع ثبت نام الزامي مي باشد.)

7.شرايط و ضوابط:

v    كليه دانشجويان دانشگاه هاي دولتي، پيام نور، غير انتفاعي، آزاد اسلامي، آموزشكده هاي فني و حرفه اي و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي كشور در صورت تمايل مجاز به شركت دراین دوره مي باشند.

v    كليه مقررات و ضوابط آموزشي اين دوره مطابق آيين نامه آموزشي وزارت علوم تحقيقات و فناوري بوده و مسئوليت عدم رعايت قوانين آموزشي( از قبیل رعایت پیشنیاز و غیره) بر عهده دانشجو مي باشد.

v    كليه دانشجويان در طول گذراندن دوره تابستان ملزم به رعايت كليه مقررات و ضوابط انضباطي دانشگاه مي باشند و در صورت عدم رعايت موارد انضباطي، ميهماني ايشان لغو خواهد شد و شهريه هاي پرداختي نيز عودت داده نخواهد شد.

v    حداكثر واحد اخذ شده در دوره تابستان 6 واحد مي باشد.(براي دانشجويان ترم آخر 8 واحد مي باشد.)

v    اخذ دروس با تداخل زماني كلاس  يا تداخل امتحاني پايان دوره به هيچ وجه امكان پذير نيست.

v    كليه كلاس ها به صورت حضوري خواهد بود.

v    طول دوره تابستان 6 هفته بدون در نظر گرفتن زمان امتحانات مي باشد.

v    دروس 2 واحدي 6 ساعت در هفته، دروس 3 واحدي 9 ساعت در هفته و دروس 4 واحدي 12 ساعت در هفته تشكيل خواهد شد.

v    حضور دانشجو در تمام جلسات مربوط به درس الزامي مي باشد.

v    دانشجويان ميهمان مي بايست پس از پايان امتحانات نسبت به تسويه حساب  با واحدهاي مختلف دانشگاه اقدام نموده و پس از ارائه فرم تسويه حساب تكميل شده نمرات ايشان به صورت محرمانه به دانشگاه هاي مبدا ارسال خواهد شد..

                                                     باآرزوي توفيق          

مديريت اموراموزشي دانشگاه

 


١٠:٣٠ - شنبه ٢٧ خرداد ١٣٩٦    /    شماره : ١٣٢٠١    /    تعداد نمایش : ١٣٩٠